IPImen ، Firewall ، NGFirewall-UTM، آیپی ایمن، فایروال ایرانی ، فایروال بومی، یوتی ام بومی، یوتی ام ایرانی، فایروال نسل بعدی ایرانی، فایروال نسل بعدی بومی

گزارش نمایشگاه الکامپ 1402

اخبار داغ فناوری اطلاعات و امنیت شبکه

غرفه شرکت تاکیاندر نمایشگاه الکامپ 1402

بیست و سومین نمایشگاه الکامپ (1402) با تمدید یکروزه در روز پنج شنبه 8 تیرماه به پایان رسید. شرکت تاکیان در غرفه 6 این نمایشگاه پذیرای علاقمندان بود و طی این 5 روز، شرکت کنندگان محترم انتقادات، پیشنهادات و نظرات سازنده خود را بطور مستقیم با ما در میان گذاشتند و محصولات جدید شرکت تاکیان نیز معرف حضور گردید.

در مدت زمان 5 روزه نمایشگاه الکامپ ما مفتخر به پذیرایی بیش از 1500 بازدیدکننده مستقیم در غرفه شرکت تاکیان بودیم که شامل بیش از 180 نشست بود. ضمن تشکر از تمامی دوستان، علاقمندان و همکاران عزیز که در این چند روز ما را مفتخر به حضور خود نمودند، ما همواره در تلاش خواهیم بود تا همانند گذشته، حمایت های بیدریغ و اعتماد شما را به بهترین وجه پاسخ داده و حسب وظیفه همیشگی خود همواره در راستای تولید محصولات با کیفیت و خدمات مناسب گام برداریم.

همچنین نشست همکاری های تجاری فعالان اقتصادی ایران و کشورهای ترکیه، روسیه، عراق، ازبکستان، بوسنی و هرزگویین، چین، ارمنستان و سوریه، روز دوشنبه پنجم تیرماه 1402با حضور مهندس میثم عابدی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیران ارشد این وزارت خانه، مدیران معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، مدیران ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال، مدیران وزارت صمت، نایب رییس و دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران، رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، رییس کانون هماهنگی افتا، با میزبانی اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران و انجمن افتا و با حضور تعداد قابل توجهی از تشکل ها و فعالان اقتصادی مرتبط با هیات های تجاری حاضر در این نشست در هتل پارسیان ازادی تهران برگزار شد و شرکت تاکیان مفتخر به حضور در این نشست با معرفی توانمندی های خود  و برگزاری 4 جلسه B2B موفق بود.

همچنین در روز سه شنبه ششم تیرماه 1402، نشست دیگری با هدف آشنایی بیشتر فعالان حوزه فاوای کشورهای خارجی با خدمات و محصولات متنوع شرکت‌های ایرانی و همچنین همکاری و توسعه بازار صنعت ICT به میزبانی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برگزار شد. مهمانان خارجی این نشست از کشورهایش ترکیه، روسیه، اقلیم کردستان عراق، ازبکستان، بوسنی و هرزگوین، چین، ارمنستان، پاکستان و سوریه برای بازدید از نمایشگاه و شرکت در نشست‌های مشترک حضور یافته بودند و شرکت تاکیان مفتخر به حضور در این نشست با معرفی توانمندی های خود  و برگزاری 2 جلسه B2B موفق بود.

در چهارمین روز برگزاری نمایشگاه الکامپ، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و انجمن صنفی افتا با هدف فراهم سازی بستری مناسب در راستای بهبود و توسعه تعاملات و فعالیت‌های فیمابین برای انجام موضوعات مشترک طرفین، رونق صنفی و اقتصادی و همچنین ارتقاء سطح علمی و کیفی بازار و ذینفعان افتا تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

گزیده ای از تصاویر:

 

 

برچسب ها: بن تخفیف, نمایشگاه الکامپ 1402, نمایشگاه الکامپ

چاپ ایمیل