آغاز روند پشتیبانی مایکروسافت Edge از VPN داخلی

اخبار داغ فناوری اطلاعات و امنیت شبکه


takian.ir microsoft edges built in vpn support is around the corner 1
قابلیت VPN داخلی مایکروسافت اج می‌تواند به زودی برای همه کاربران در یک کانال پایدار عرضه شود. همچنین برخی از کاربران قبلا به این ویژگی دسترسی دارند.

سیستم وی‌پی‌ان «Edge Secure Network» از Cloudflare استفاده می‌کند و هدف آن محافظت از دستگاه و داده‌های حساس هنگام وبگردی است، اما به یاد داشته باشید که قطعا جایگزین نهایی مناسبی برای VPN شما نیست.

برخلاف افزونه‌ها یا ابزار‌های سنتی VPN، Edge از روتینگ Cloudflare برای رمزگذاری اتصال اینترنت شما و محافظت از داده‌های شما در برابر تهدیدات آنلاین مانند هکر‌ها استفاده می‌کند.

این ویژگی نزدیک به یک سال است که در حال توسعه است و در‌نهایت برای انتخاب کاربران در نسخه پایدار Edge عرضه می‌شود.

چگونه Edge VPN در پس‌زمینه کار می‌کند؟ طبق آزمایش‌ها، شبکه امن مایکروسافت، ترافیک شما را از طریق یک تونل رمزگذاری شده ارسال می‌کند تا اتصال ایمن ایجاد کند. این بدان معناست که همه نشانی‌های وب، از‌جمله آن‌هایی که هنوز از طریق یک اتصال HTTP ناامن ارائه می‌شوند، قابل دسترسی هستند تا دسترسی مهاجمان به داده‌های وب‌گردی شما را دشوارتر کند.

takian.ir microsoft edges built in vpn support is around the corner 2
همانطور که گفته شد، شبکه امن Edge جایگزین نیاز‌های VPN نمی‌شود. به‌عنوان مثال، شما نمی‌توانید مکان مورد نظر خود را انتخاب کنید، و یا اینکه نمی‌توانید برای استریمینگ از آن استفاده کنید، بنابراین اگر محتوای خاصی مسدود شده باشد، نمی‌توانید به Netflix دسترسی داشته باشید.

با‌این‌حال، می‌توانید از Edge Secure Network برای دسترسی به سایت تورنت مسدود شده توسط ISP استفاده کنید.

با‌این‌وجود، شبکه امن Edge رایگان و کاربردی بوده و به زودی باید برای همه کاربران عرضه می‌شود.

برچسب ها: Edge VPN, وی‌پی‌ان, Edge Secure Network, Routing, روتینگ, in-built VPN, Torrent, تورنت, ISP, Cloudflare, Microsoft, VPN, دفاع سایبری, تهدیدات سایبری, Cyber Security, مایکروسافت اج, مایکروسافت, Microsoft Edge, امنیت سایبری, Cyber Attacks, حمله سایبری, news

نوشته شده توسط تیم خبر.

چاپ