ساخت موسسه 20 میلیون پوندی رمزگذاری در بریتانیا

اخبار داغ فناوری اطلاعات و امنیت شبکه

به گزارش سایت digitalbirmingham.co.uk به نقل از ترزا می (Theresa May)، نخست‌وزیر بریتانیا، کنسرسیومی از بیش از 60 دانشگاه، کارشناسان و تجار صنعتی گردهم می‌آیند تا موسسه رمزگذاری 20 میلیون پوندی، برای کمک به ایجاد نسل بعدی متخصصان دیجیتالی ساخته شود.Takian.ir prime minister theresa mayمِی، در کنفرانس اقتصاد جهانی در سوئیس گفت: «موسسه کدگذاری، بخش کلیدی برنامه‌های دولت انگلیس برای افزایش مهارت‌های دیجیتالی از طریق استراتژی صنعتی و کمک به تجهیز افراد مختلف در همه زمینه‌ها با مهارت‌های موردنیاز در آینده است. این کنسرسیوم از کسب‌وکارهایی مانند آی بی ام، سیسکو، BT و مایکروسافت تشکیل شده و شامل شرکت‌های کوچک و متوسط، 25 دانشگاه و سازمان‌های حرفه‌ای است.»

به گفته مِی، دانشگاه Bath به‌عنوان رهبر این 25 دانشگاه محسوب می‌شود و همه این‌ها بخشی از موسسه در موضوعات تجاری و علوم رایانه و متخصصان هنر و طراحی هستند که به افراد در کسب مهارت‌های گوناگون کمک می‌کنند.

سام جیاما (Sam Gyimah)، از مدیران ارشد این پروژه معتقد است: «با همکاری دانشگاه‌ها، کارفرمایان و صنعت، رؤسا می‌توانند به فارغ‌التحصیلان در کسب مهارت‌های مناسب در زمینه‌های امنیت سایبری، هوش مصنوعی یا طراحی صنعتی کمک کنند.»

نخست‌وزیر انگلیس همچنین اعلام کرد که 10 میلیون پوند به‌عنوان کمک‌هزینه دوره‌های آموزشی آزاد بزرگ‌سالان برای یادگیری مهارت های جدید و بازآموزی مهارت‌های قدیمی اختصاص داده شده است. برنامه‌های آموزشی نیز در لیدز، دون و سامرست، لینکلن شایر، استوک-آن-ترنت و غرب میدلندز در حال راه‌اندازی هستند تا چگونگی حمایت از مردم با هزینه‌های بازآموزی آزمایش شود.

گوین پترسون (Gavin Patterson)، مدیر اجرایی گروه BT، گفت: «مهارت‌های دیجیتالی برای موفقیت فعلی و آینده BT بسیار مهم است، اما هیچ کمپانی نمی‌تواند به‌تنهایی کمبود مهارت‌های دیجیتالی انگلستان را برطرف کند. با همکاری دانشگاه‌ها و صنایع، موسسه رمزگذاری دسترسی به نیروی کار بزرگ‌تر و متنوع‌تر را فراهم کرده و مهارت‌های افراد در مراحل مختلف کارشان را توسعه خواهد داد.»

برچسب ها: مهارت‌های دیجیتالی, کنفرانس اقتصاد جهانی, دانشگاه Bath, نخست‌وزیر بریتانیا, Theresa May, موسسه رمزگذاری 20 میلیون پوندی

نوشته شده توسط تیم خبر.

چاپ